Het belang van een keten

de bovenste teller tabel met onscherpe mensen en restaurant interieur achtergrond - café stockfoto's en -beelden

Er zijn letterlijk miljoenen gigantische kettingen open door het hele land, maar ik loop een klein café binnen en daar zit een man die klaar staat om ons te helpen. Op een regenachtige dag kan hij zelfs advies geven om een ​​paraplu te hebben, zodat we niet in de regen komen te staan. Dat café is dus in zeer korte tijd uitgegroeid tot een klassiek voorbeeld van een keten. Op zichzelf zal een keten erg conservatief lijken en ik zou ze naar mijn mening niet associëren met een sterk gevoel voor innovatie en dergelijke. De kwesties van eigendom en waardevermindering zijn twee belangrijke kwesties die mensen zouden doen denken dat de keten niet sterk is, maar zoals we in de loop van de tijd zullen zien, verandert de situatie behoorlijk dramatisch en zal het heel duidelijk maken waar de zwakke plekken in de keten zijn . Gordon Ro Slane, de oprichter van de keten,

Als consument zou ik echter zeker de voorkeur geven aan een café dat beter eten en betere service biedt aan zijn klanten. We kunnen een keten niet zo gemakkelijk leren kennen of begrijpen, dus een keten is de ideale oplossing. Wat innovatie en dergelijke betreft, sta ik misschien een beetje sceptisch tegenover het hele idee. Is het mogelijk dat mensen problemen hebben met verbeteren als er iets nieuws wordt toegepast op een bekend gebied, enzovoort? Als je echter een broodjeszaak neemt, was een van de dingen die het onderscheidde van andere broodjeszaken, dat je een broodje kon maken met een uniek ontwerp en dat van jou was. Geen enkele andere broodjeszaak zou die beslissing kunnen nemen. Je zou dus kunnen stellen dat dat eigenlijk innovatie is.

Er is dan een kwestie van snelheid versus competentie. Als je geen geweldig gestroomlijnd systeem hebt, stel je dan eens voor dat je een kleine broodjeszaak had die niet veel maakte, slechts 500 broodjes per uur? Andere winkels zouden je al snel inhalen. Gordon Ro Slane’s bedrijf was gebaseerd op kleine sandwiches, dus er was duidelijk een concurrentieprobleem. Zelfs nu, met zeven winkels en twee medewerkers, is het tegenovergestelde waar, de klantenservice is nu zoveel beter. Het probleem ligt dus eigenlijk bij de werknemers, wat eigenlijk een heel klein probleem is en in de meeste ketens is verholpen.

Als we teruggaan naar de cafésituatie, kunnen we logischerwijs een directere vergelijking maken. Een keten is gewoon een groep mensen die allemaal hetzelfde pad bewandelen, vergelijkbare producten maken, vergelijkbare diensten aanbieden en vergelijkbare en meestal hetzelfde verkopen. Dat alles in één groep heeft de eigenaar geen voordeel ten opzichte van de anderen. Het betekent gewoon dat welk voordeel men ook kan claimen, de andere jongens hebben gehad en zouden willen hebben. Met andere woorden, een keten is slechts een groep.

Ik kan een slechter voorbeeld bedenken, maar het is meer een vergelijking dan een echt geval, want er staat iets in dat juist is.

Laten we opnieuw het voorbeeld van het reclamebureau nemen. Wanneer ik dit bureau voor het eerst bezoek, in 2007 en opnieuw op het moment dat ik dit stuk schrijf, zijn er in totaal vijf werknemers, wat geen goed scenario is voor het kleine bedrijf. Elk van hen zou de komende maanden kunnen werken als ze allemaal bekwaam zijn, maar het probleem is dat dit een bureau van een bepaalde omvang is en dus zijn de eigenaren gedwongen om voor een bepaalde periode met de grote jongens te spelen om proberen hun doelen te bereiken, wat inhoudt dat ze krijgen wat ze verwachten en worden gedwongen genoegen te nemen met een grondstoffencampagne, die ze saai vinden. Een feit dat de meeste mensen niet waarderen. Afhankelijk van de mentaliteit van uw doelmarkt, kunt u moeite hebben om een ​​bureau te vinden dat de grenzen van uw verwachtingen kan verleggen. Een bureau dat zegt ”

Even at this stage of the game, the examples are not so relevant. All networks that are currently in existence should see through the middlemen mentality. People that will provide everything at a reduced cost, Quality being one of them.

The key, even at the deepest layer, is making your presence felt, however small it may be, in the market.

In Summary:

You should have a website with all your branding, without this you will be a “www” supplier.

A genuine inclusion on the list of established brands is vital.

Good strong contribution to a more innovative campaign or product is an effective way to justify the listing.

For the one that does not have any presence on the web and does not manage the registration of any brands, a website must be strong with great graphics and well written copy, without this you are probably a “we” brand.

Trefwoorden en zinnen moeten worden gebruikt voor een goed resultaat.